1992-1999 | silniki: S50B30, S50B32
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » sob lis 17, 2007 12:15
Yanaki pisze:próbowałeś pod nr, który podałem?
Tak. Nic z tego.
EDIT: literowka
Ostatnio zmieniony ndz lis 18, 2007 16:26 przez
Bombel, łącznie zmieniany 1 raz.
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
daniel FW
- Posty: 76
- Rejestracja: sob lis 03, 2007 15:23
- Lokalizacja: lublin
Post
autor: daniel FW » ndz lis 18, 2007 10:14
jest silnik s50 w naprawde ok stanie ale 3,0 do oddania prawdopodobnie za jakieś 2 tydnie
(a i jeszcze jedno nie piszcie do mnie na PW bo nie wiem co sie dzieje ale nie dochodzą wiem od kilku osób któży do mnie dzwoniły )
-
robert///m3
- Posty: 193
- Rejestracja: śr gru 13, 2006 09:27
- Lokalizacja: łódzkie
-
Kontakt:
Post
autor: robert///m3 » ndz lis 18, 2007 14:33
prawdziwa BMK-a to M-ka
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » ndz lis 18, 2007 16:27
W planie sa kubelki

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
macpis
- Posty: 111
- Rejestracja: ndz mar 11, 2007 22:46
- Lokalizacja: Poznan
-
Kontakt:
Post
autor: macpis » sob gru 08, 2007 19:50
Wracajac do tematu stukania, to moj S50B32 stuka tak:
http://www.youtube.com/watch?v=QK5hKIcytrc
Najczesciej na rozgrzanym silniku w okolicy 2000 obrotow.
Opcje sa mam nadzieje trzy:
1.vanos
2.lancuch
3.panewki
co obstawiacie????
PeAcE, LovE and ///M
-
luk332
- Posty: 23
- Rejestracja: czw lut 08, 2007 23:22
- Lokalizacja: Tarnobrzeg/ Wwa
Post
autor: luk332 » sob gru 08, 2007 21:11
na moje ucho stukaja vanosy. jesli silnik sie rozgrzeje i na wolnych nie stuka to sie nie przejmuj. jesli zaczna stukac na wolnych i silnik zacznie nie rowno pracowac to mozesz zaczac sie martwic.
ET - 12.93s by tag heuer
-
PawełM
- Posty: 15
- Rejestracja: śr paź 31, 2007 10:14
- Lokalizacja: Wawa
Post
autor: PawełM » ndz gru 09, 2007 13:35
Moim zdaniem też są to Vanosy.Robiłem całkiem niedawno taką 3.2 i obiawy były identyczne.Po wymianie elektrozaworów była cisza.Panewka stuka zupełnie inaczej i dużo głośniej.
-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » sob sty 05, 2008 17:16
Części Bombla.

jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » sob sty 05, 2008 19:08
Ciekawe ile wytrzyma

-
Marcin_Os
- Posty: 2703
- Rejestracja: pn lut 05, 2007 09:04
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Marcin_Os » sob sty 05, 2008 21:45
A jeszcze brakuje 6 paneweczek.
Teaz to już wytrzyma.
jest M3 E36 Turbo 425KM/572Nm było, teraz hgw ale więcej...
było M5 E39x2, M5 E60x2
-
beemek
Post
autor: beemek » wt sty 08, 2008 12:09
wspolczuje Bombel

Mnie tez to kiedys spotkalo!Zupelnie niewinnie przy wyprzedzaniu redukcja z 4 na 3 i zaczelo dzwonic

Diagnozy byly rozne szklanka zaworuwa glowka korbowodu itd....Prawda okazala sie brutalniejsza!!!Obrocilo panewke na 1 korbowodzie.Wowczas faktycznie zalany mialem Castrol.Nie wiem czy to on byl przyczyna ale od tamtej pory leje tylko do aut Valvoline albo Motul i nic sie nie dzieje!Co do naprawy takiego silnika NIE POLECAM!Bardzo kosztowna i dosc skomplikowana.Jeszcze jak sie dobrze na tym nie znalem posluchalem "dobrych rad"i wymienilem panewki.Na efekty nie trzeba bylo dlugo czekac.Byl maly owal i poprostu pekl wal nad kanalem olejowym wzdluz kanalu.Jezeli juz sie zdecydujesz to mam taki silnik tj3.2l kompletny naczesci.Vanos jest po okolo 15-20tys km.Ijeszcze jedno odnosnie szlifow walu w Mce-to musi byc na prawde dobry fachowiec i miec dobry sprzet-chodzi o osciernice.To musi byc naprawde drobny kamien bo inaczej zniszczysz wal!!!!
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » wt sty 08, 2008 12:53
beemek pisze:wspolczuje Bombel

Mnie tez to kiedys spotkalo!Zupelnie niewinnie przy wyprzedzaniu redukcja z 4 na 3 i zaczelo dzwonic

Diagnozy byly rozne szklanka zaworuwa glowka korbowodu itd....Prawda okazala sie brutalniejsza!!!Obrocilo panewke na 1 korbowodzie.Wowczas faktycznie zalany mialem Castrol.Nie wiem czy to on byl przyczyna ale od tamtej pory leje tylko do aut Valvoline albo Motul i nic sie nie dzieje!Co do naprawy takiego silnika NIE POLECAM!Bardzo kosztowna i dosc skomplikowana.Jeszcze jak sie dobrze na tym nie znalem posluchalem "dobrych rad"i wymienilem panewki.Na efekty nie trzeba bylo dlugo czekac.Byl maly owal i poprostu pekl wal nad kanalem olejowym wzdluz kanalu.Jezeli juz sie zdecydujesz to mam taki silnik tj3.2l kompletny naczesci.Vanos jest po okolo 15-20tys km.Ijeszcze jedno odnosnie szlifow walu w Mce-to musi byc na prawde dobry fachowiec i miec dobry sprzet-chodzi o osciernice.To musi byc naprawde drobny kamien bo inaczej zniszczysz wal!!!!
Ja juz sie wzialem za remont. Mam wal wyszlifowany na korbowych na 1.szlif a na glownych na nominal. Wszystkie czesci ori, wiec musi byc dobrze.
Tez mam silnik na czesci

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » pt sty 11, 2008 01:49
Na koniec przyszlego tygodnia mam wyjechac, wiec mysle, ze towarzysko na mtrack wpadne

Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.
-
Maros
- Posty: 2546
- Rejestracja: ndz paź 08, 2006 23:00
- Auto: M5F10, M3E92, M3E46
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Maros » pt sty 11, 2008 01:55
ja bym na twoim miejscu pojechał do tego ułęża przez szczecin i katowice

-
Bombel
- Posty: 2370
- Rejestracja: wt paź 10, 2006 00:58
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: Bombel » sob sty 12, 2008 01:39
MaRoS pisze:ja bym na twoim miejscu pojechał do tego ułęża przez szczecin i katowice

Napisalem, ze towarzysko, w sensie widza...
Części do BMW M5 E39 i M3 E36/E46.